Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

Ludzie wkur.......

Niektórzy ludzie mnie wkurw......... Chcecie wiedzieć dlaczego ? Już Wam pisze.
Drażni mnie to, że według niektórych osób skoro mam męża i syna to powinnam siedzieć w domu, robić obiadki i sprzątać. Sorry ale ja jestem temu przeciwna. Lubie wyjść i spotkać się z przyjaciółmi, nienawidzę siedzieć wiecznie w domu bo mi łeb siada. Lubie słuchać rocka (np. Linkin Park, System of A Down) a nie jak to niektórzy twierdzą, że powinnam najlepiej radia M......  
Niektóre osoby są po prostu głupie bo inaczej ich nazwać nie można. Choć lepiej by zrobili, gdyby się nie kiedy zamknnęli i już więcej nie odzywali. Nie jestem stara, żeby nie móc słuchać muzy z młodości ( w sensie  jak miało się 17 lat) i iść z kumpelą na soczek z procentami (oczywiście tylko wtedy kiedy mąż jest z dzieckiem a ono śpi ).   Czy Was takie coś by nie wkur..... jak by Wam ktoś powiedział co powinniście robić tylko dla tego, bo macie swoją rodzine.?!

6 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się ludzkim gadaniem Aniu,ja przez to zmarnowałam sobie życie i nie tylko sobie ,bo córkom rodzicom i mojemu rodzeństwu,ale to dłuższa historia.Przejmowałam się opinią sąsiadów a teraz sąsiedzi mają moje kłopoty głęboko w .....Głowa do góry i rób swoje - zgodnie z Twoim sumieniem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Tobie co,skoro tobie i Krzyśkowi taki układ odpowiada to jest ok .Wyszłaś za mąż a nie poszłaś do więzienia czy do klasztoru,słuchasz muzyki jakiej lubisz i nikomu nic do tego ,skoro wyszłaś a dziecko było pod opieką taty czyli sam nie został,w formułce małżeńskiej nie ma ani słowa o tym że będziesz pilnowała domu,sterczała nad garami to nie średniowiecze .Trzymaj sie mocno swoich praw do życia .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za słowa otuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nie przejmuj się ludzkim gadaniem:-) Są tacy którzy muszą sobie pogadać :-)Ja do dzisiaj słucham depeszów. proodigy, linkin park.To ,że jesteśmy mężatkami i mamami nie znaczy że nie mam prawa słuchać tego czy wyjść gdzieś sobie wieczorkiem z koleżanką na soczek, tym bardziej że dziecko ma opiekę :-)Nie słuchaj takich opinii, bo jak się zamkniesz w domu to będziesz miała kiedyś pretensje do siebie ,że ich posłuchałaś :-) Głowa do góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem życie nie kończy się po wyjściu za maż ( na temat dzieci jeszcze się nie wypowiadam:)) Na moje nie można się zamykać w domu bo można dostać na głowę. Dlatego też jak założę rodzinę nie będziemy się zamykać w domu, chociaż by na spacer do lasu się wybierzemy.

    OdpowiedzUsuń